17 Şubat 2011 Perşembe

BİR KAZADAN ALINAN DERSLER ve HAYYAM

1.  Bir daha kaza yapma!
2.  Yol güzergahını, yola çıkmadan önce planla (planlamıştım)
3.  Yolda giderken yol planını değiştirme (işte bunu yapma!)
4.  Arabayı çizmişler diye üzülme
5.  Kaza günü araba yıkatma
6.  Benzin deposunu "full"leme
7.  Bagajda odun taşıma
8.  Bir kaç dua öğren
9.  Bahçeye çuha çiçeği dik
10. Alaska planlarını hızlandır
11. (veya) Alaska'yı göremedim diye üzülme
12. Sevdiklerine, son defa sarılır gibi sarıl
13. Arabada bir çikolata bulundur
14. İşsiz kalıp evde oturmak kötü bir şey değil...

Ben olmayınca bu güller, serviler yok
Kızıl dudaklar mis kokulu şaraplar yok
Sabahlar, akşamlar, sevinçler, tasalar yok
Ben düşündükçe var dünya, ben yok, o da yok.
                  
                                                       HAYYAM

1 yorum:

  1. 1- Hemen bir Zeytin Ağacı !! al Çuhaların yanına ya da başka bir yere dik.
    2- KAZARA dahi olsa,Sıra kapmaya çalışma !! Hiç hoş değildir,sana yakışmaz..
    3-Her yaş ve her olay bir şeyler öğretir,
    " Ustalıkla - Kendine Güven" kavramlarını bir kez daha hatırlamış oldun..
    4-Kazayı geçiren sensin,..Bizlerse şanslıyız,.Bağışlandığın için..
    Feyza..

    YanıtlaSil