29 Aralık 2011 Perşembe

YOLCUDUR ABBAS....

Yolcu dediğim 2011, yanlış anlaşılmasın. Ben bir yere gitmiyorum! Sizler için mutfağa girdim, hepinize yetecek, 12 mumlu bir yeni yıl pastası, pardon karpuzu hazırladım. Gördüğünüz gibi gayet kolay oldu. Gelecek yıl mutfak becerilerimi artırmaya karar verdim. Kurdela makarna, burgu makarna, boru makarna, mantı makarna gibi. Pastalardan kavun pastası, ananas pastası da deneyebilirim. Konu mankeni değişebilir veya mumsuz olabilir, orada yaratıcılığımı konuşturacağım!!!

Not; Fotoğrafta görülmeyen kabuklar halen Akdeniz'de yüzmektedir...


Ve itiraf; Aslında karpuzu Ağustos ayında Ayşe'min doğum günü için hazırlamıştım. Montaj, dublaj filan, yeni yıl kutlaması için yeniden servise koydum. Onun karpuzunu kullandığım için biraz alındı. Haklı olduğunu düşünüyorum. Çünkü o gün özel bir gündü. Tembellik yapıp hata etmişim. Ona söz, seneye başka karpuz kullanacağım!

2 yorum:

  1. Jaleeeeeeeeeee ,
    adam bir gurmist ! mi buldu ?.. Noldu ?.. mutfak ,yemek gibi abuk laflar ediyor ,..
    2012 de konuyla ilgilen ,gurmist pastacı mı ,makarnacı mı ? anlayalım ,..Bende İzmir dönüşü konuyu deşerim !!.

    YanıtlaSil
  2. atımı
    biryerde duramamanın
    güzelliğine bağladım.
    Kemal Özer

    Hoşgelsin 2012.Vietnam,Kamboçya,Tayland,Kemaliye/İspir-Bayındır,Bayburt,Umea,Tysfjord,Mosel vadisi,Endülüs... ve rüyalarım..daha nerelere..kimbilir...
    Gönül

    YanıtlaSil